Dubbel Dejt !!

Idag ska både jag och Emma officiellt gå på en dejt med killarna vi träffar ;) De vi säga, min och hennes Mr Xs! Först ska vi ut och äta momsig mat på Sams Bar, ringt Jiri och bokat bord till oss :D Sen efter blir det 3D bio, Titanic! Värsta kärleks filmen, passande lr vadå ;) Sen blir det antingen att dra ut till hampan lr hem och umgås i min lägenhet. Eller kanske båda?! ;D Han har ju inte varit här än ^^ hihi ! Så är ni äkta stalkers, kommer ni kunna räkna ut vem han är idag.. Hoppas verkligen att nu när jag "visar" det, att han inte sticker :) För man tycker ju om honom sådär lite extra ^^


Ska fixa oss nu inför en underbar kväll!!

Puss & Tjing tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0