Jobb Jobb Jobb..

Idag är den enda dagen jag är ledig på hela veckan, skönt på ett sätt att få jobba.. Jag är sån som hellre jobbar mycket på en gång sen ledig ett par extra dagar i rad istället. :) Dagen spenderades mesta dels på körskolan faktiskt, JA jag tar faktiskt det på allvar denna gången ;) Alla säger det, nu igen?! Jooo, men innan gick jag dit sen gick jag inte dit på typ 4månader. Nu är jag där minst en gång i veckan iaf. Blir mer nu när vi sitter vid datorerna. KennyBenny ska gå handledarkurs med mig och övningsköra med mig :) Riktigt skysst av honom ^^ Frugan visa en bild häromdan.. Tycker den stämmer in allt för bra på både mig och henne.. :P


Men som jag sagt innan, jag väntar hellre på den rätta än att slänga mig in i något och den rätta går förbi. :) Ni måste ju undra vad jag fick i present!! Ska jag vara ärlig har jag inte fotat det än, sen har jag inte fått allt än. Men kommer göra ett inlägg om det !! ^^ No worries, peeps! Åh, igår när jag kom till jobb (där jag inte hade jobbat på en månad) fick jag en hel hög med komplimanger. Att jag såg bra ut, fräsh ut, snygg ut osv! De började undra om det var för en kille, den idén försvann rätt snabbt. ;D Till och med patienterna kommentera det! Riktigt kul var det att komma till jobb, man gick därifrån med ett stort leende på läpparna ♥♥

Lite tv, sen blir det sängdags! Jobb imorgon ^^

Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0