Låååång dag!

Gick up 5.45 idag.. utan att jag skulle jobba!! Jag skulle faktiskt tvätta, 6-10 !! Galet, men sånt är livet! Emma ska ju komma hit snart sen blir det jobb ikväll. Efter jobb får jag min "belöning".. Ska träffa Mr X !! Dyker upp på hans jobb efter mitt då han slutar en timme efter mig ^^ Igår var det en mysig dag, var mega duktig med Emma och plugga körskola sen gick vi på teori lektion ^^ Sen kom Micke och Peppe och gjorde oss sällskap hemma hos mig på en latte ^^ Myspysigt alltså !!



Tog ett par försök innan man fick ansiktet på Peppe!! Lilla smurfen gömde ju sig hela tiden ;D Sen när de drog ringde jag och prata lite med Sandra. Sen blev det värsta långa samtalet med Mr X ^^ Så mysig han är ♥ Längtar till att få träffa honom lite faktiskt, tro det lr ej! Inte likt mig haha.. Anyway, köpt en mega fin väska. De har ju öppnat en väsk affär nere på söder, typ på hörnan mitt emot OJs parkering. Den kosta 100kr.. Blev chockad när jag fick höra priset, var beredd på iaf 4-500! Det är vad jag minst brukar få lägga på en "fin" väska ^^ Slänger in en bild för jag är så kär i den ;)



Fin va ;) Nu ska jag springa bort till affären och köpa frukost, Emma är hungrig!!

Tjing Tjing!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0