New Girl !

Så jävla awesome serie. Helt fastnat för den, trodde faktiskt som många andra. Seriöst, ska wannabe katy perry göra en serie nu?? Men hon är ju så sjukt rolig!! Ligger här i soffan och bara garvar, Puma tittar lita snet på mig ;) Den handlar om en tjej som skulle överraska sin kille genom att komma hem tidigare och vara naken. Då inser hon att han är otrogen mot henne. BUSTEEEEED! Då hittar hon tre killar som söker en till rumskompis, och självklart flyttar hon in så fort de fått höra hon har modelkompisar. (egentligen har hon bara en) Och det blir konsekvenser.. Kan starkt rekommendera den !!!!



Idag jobba jag, hade extra mycket att göra. Då det var sånt mega stort möte idag så fick man på sig lite extra för man skulle inte vara med. Men det gick bra ändå ^^ Sen kom jag hem, drog och handla sen fastna jag vid mig med två grannar och snacka.. Tiden bara sprang iväg, förstår inte hur klockan nästan är åtta.. :) Men det var riktigt trevligt, fick lära sig lite om hur folk här fungerar ;) Finns inte många "klaggande" men de som klaggar kan tydligen vara extremt överdrivande. *phew* hihi

Anyway, lite "New Girl" och mat. Sedan blir det läggdags, jobba imorgon!!

Tjing tjing ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0