Ojdå..

Inte bloggat nu igen, jag vet! Fast bara tre dagar har gått ;) Jag sitter och käkar nudlar, för jag är mega lat och orkade faktiskt inte slänga ihop något idag! Dagarna har varit jätte konstiga, t.ex jag tappar saker hela tiden.. Häromdan hände detta på en dag: Krydda i glasburk föll i golvet, glas föll i golvet, tappa tallrik som inte gick sönder, tappa mobilen ett bra par gånger OCH råka paja min toaster.. OFTA?! Ja, tillslut blev man mega grinig haha.. Sen idag så tappa jag min mat på jobb, missbedömde avståndet och slog till kanten på tallriken.. Och där försvann det.. Lite jobbigt att jobba på en mage som inte fick mat i sig! ...



I söndags var jag, Sandra och Emma på bio och såg Hunger Games. Sjukt bra var den!! Dock hade man en meeeega jobbigt par bakom en som tjattra hela jävla tiden.. Var skit nära på att kasta popcornen över dem! Fick värsta beslutsångesten när jag skulle välja läsk. Brukar alltid ta Sprite, men så tog Sandra Fanta Exotic.. Och då kom tankarna, vad vill jag ha!! Killen i kassan var jätte gullig och gav mig extra betänketid medans han fixa popcornen o dylikt ;) Tur det för jag gick tillbaka till Sprite! Oj haha värsta inlägget här om bio.. Ooooops!

Igår var jag på middag och film hos J1, klart var Martin med :D Mega trevligt var det! Men blev hem tidigt då jag började 7 idag, så behövde sooooova. :)

Näe, körskola snart!!

Tjing Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0