Snart 22..

Idag var jag på delegeringshuset, varje år måste man som undersköterska gå en delegerings kurs i medicin. Betyder att de går igenom hur man hanterar och hanskas med medicin. Samma sak varje år... Men kan ju också vara bra, har det blivit några uppdateringar så får man reda på det då. Sedan i slutet av kursen gör man ett prov som man måste klara för att få fortsätta hantera mediciner. Jag klara det ;) hihi! Pinsamt om jag inte gjort det när jag hållt på med det i två år liksom! Snart kommer Peppe :) Blir middag och film! Då kan ska spela teater i helgen så kan han ju inte vara med o fira mig. Så vi tog mysdag idag istället ^^ Det funkar ju det med!! Dock ingen aning vilken film vi ska se, får se om han kan hitta någon när han dyker upp :)


Saknar min lilla ögonsten, därför flög en bild på henne helt plötsligt in här!! Detta är när vi skulle gå till affären, så bestämde hon sig för att plocka blommor haha! Dock tortera och mörda hon blomman när hon tröttna på den ;) Saknar egentligen hela Eliassons familjen, vill bara ut där och krama sönder dem alla ♥ MEEEN så jobbar man och de behöver vila. Men träffar dem förhoppningsvis på lördag.. Jag fyller 22!! Där av rubriken.. Fattar inte att jag fyller 22 :s Jag vet, många tänker vadådå? JA! Jag tycker det var precis man skulle bli tjugo.. Vart tar tiden vägen?? Jobbar jag bort mitt liv?? Känns lite så, men tycker om att arbeta då man får känslan av att man gjort något bra.. Men men :)

Sätter mig med en Latte och inväntar Peppe nu ^^

Hoppas ni alla mår underbart!!

Tjing tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0