This is the reason why! ;D

Blev många som undrade idag varför jag var så fint klädd, visa kalla det Miss Agent och andra Top model. Jag kallar det Nämndeman! Som ni flesta vet, är jag ju politiker. Och har precis börjat som nämndeman i tingsrätten, vilket betyder att jag har en hand i lagens namn ^^ Man sitter tre Jury och tillsammans med domaren bestämmer man domen på de anklagade! Var en riktigt intressant dag, kan ju inte berätta vad som hände där inne då det är tystnadsplikt! :) Men bra gick det, om jag får säga det själv ^^ Slänger upp bilden här med som jag la upp, ifall ni råkat missa det hihi ;)




Där ser man! Har en väldigt cool titel med, "Yngsta tunga Politikern" Erkänn, lite coolt är det :D Gått faktiskt riktigt bra hittills! ^^ Sen efter Tinget så sprang jag in till Mr Xs jobb och hälsa på honom ♥ Vi beställde även bio biljetter då Jag, Han, Emma och Micke ska gå på bio och se Titanic 3D ^^ Börja känna att det har gått bra hittills så kanske snart är redo och berätta för er vem han är ;) Vissa vet ju redan, men det är ju de närmsta vännerna tihi! ^^ Måste tacka för alla kommentarer och "likes" jag fick på bilden, får verkligen en tjej att känna hon ser bra ut ^^ ♥

Snart blir det läggdags, ska umgås med Emma hela hela dagen imorgon ^^

Idag har det varit en av de bättre dagarna på länge ♥

Tjing Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0