Try Smiling !

Var uppe redan halv åtta idag.. Varför? Ett ord, MAMMA! Nog sagt, haha ;D Var inget prat om den saken, det var bara att hänga på och göra det vi gjorde. När jag kom hem tog jag med McDonalds mat och gick in till Elle. Satt vi och käka och snacka maaaaassa skit. Behöver komma på andra tankar, men tro inte jag glömt vad som hänt. Det är inte bra att hela tiden tänka på det.. Sen gick jag hem, duscha och dylikt. Sen började jag invänta Malin :) Fika med henne på "MEZZOOO!!", riktigt trevligt. Blev typ bara snack om konstiga killar vi träffat och BigBrother.. Ofta? ;) Egentligen skulle jag dra ut och ta en cider med Joel, men kände att det varit så mycket idag så drog hem till J1 och såg film istället :) Testade något nytt med håret, dvs jag tryckte in massa Mouse när det fortfarande var blött. Pretty alright, I must say!



Blev hem tidigt, hade kunnat stanna länge men iom Kenny skulle hem och han bor ju i trappen bredvid. Så åkte jag hem, var faktiskt riktigt trött ändå. Tar på krafterna om man inte direkt sover och sedan håller igång hela dagen. :) Ja jag vet, "Du är ju ung", men även vi unga kan bli utmattade! :P Jag får frågan från alla.. "Hur är det" "Hur mår Kitte" "Hur går det med allt".. Känns som om jag börjat svara otrevligt på den, för man tröttnar på höra det på omgående.. Ber om ursäkt till er som tagit illa upp.. Det är inget personligt menat.

Saknar Kitte, jätte jätte jätte mycket.. Men vi ses snart! ♥

Sov gott och ta det lugnt inatt, Peeps!!

Tjing tjing.



What am I supposed to say,
When I'm all choked up and you're okay.

What am I supposed to say,
When I'm all choked up and you're okay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0