Turned out Differently :)

Ja, i och med jag skrivit om honom innan känns det som man måste släppa bomben med :) Det blev inget mellan oss då vi hade helt olika åsikter när det gäller Ex. Han tyckte att har man avlutat kapitlet så betyder inte det att man måste vara ovänner och sluta omgås. Jag är helt tvärtom, Jag tycker man kan gå från Vänskap till Kärlek, men inte Kärlek till Vänskap. Så för att slippa framtida dramat, så avslutades allt. ^_^

Helgen var helt galen! Länge sedan jag haft så kul, Emma och Jag bestämde oss för att bli dyngraka. Det blev vi med ^^ Sprang på ett par norska, de killarna fanns det INGA gränser på vad kul var. Jag och Emma säger båda detta var den bästa helgen alltså !! :D



Sjuka ;D Ska göra inlägget imorgon om Divino Salong som jag var på där Daniel räddar mitt hår som jag lekt med allt för länge hihi ;) Näe, Städa? Tycker det är det enda jag gör när jag är hemma.. Haha men men, ska det va fint så ska det!! :D

Tjing Tjing!!




Feelings got strong over a short time,
Already wanted you to be mine.
Then you changed and sank so low,
So I just had to let you go.

Kommentarer
Postat av: Kitte

Ett ex är ett ex, det är en risk man får vara beredd att ta när man blir tillsammans med någon!! Man behöver absolut inte bli ovänner och dylikt när man bryter men inte umgås som nära vänner heller..



Skönt ni "bröt" nu, jobbigt och inte va överrens och sen blir det alvar och ni bråkar om sånt trams :)



FLER TÅG KOMMER :)

2012-04-10 @ 22:04:40
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0