Walkin' just Talkin'.

Skulle egentligen bara blivit myspys hemma själv, men det förstöde Peppe. ;) Blev en mysig kvällspromenad med honom istället !! Men det var lika uppskattad de med :) Sen blev det sängen.. Sov skit dåligt, hade typ samma dröm hela natten. Lite små illa, men tillslut blev det morgon. Blev sån typ konstig morgon.. Kaffekoppen i ena handen och tandborsten i andra?? Do you fat! haha, sen blev det jobb. Var sjukt härligt att jobba idag, gjorde av med massa onödig energi som legat inne. Sen jobba jag ju med helt underbara personer, riktigt trevligt. Sprang på Nygamla chefen. (Var min chef på hemvården som nu blivit chef på vårdboendet jag med jobbar på) Blev lite små snack där !



Var på körskolan idag efter jobb med frugan, blev inte direkt mycket plugg då alla datorer var upptagna. Så satt med boken istället och små kicka på en av lärarna där. Ung och snygg, äkta ögongodis.. Skadar inte att titta? :D Nu sitter jag och ska påbörja öppningen av mina brev.. Hade mega många brev, hoppas inte ALLA är räkningar haha. Ska la bli intressant, or not.. Tur man sitter och små snackar med Emma och Totti, så om det blir hemska räkningar så kan man klaga till dem :D

När, får väl ge mig på breven.. Sen lite New Girl (igen) och sist nanna!!

♥ Tjing Tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0