Sjuk igen.. Lr ska man säga fortfarande?

Har ju haft enorma problem med magen som ni vet, men så blev det lite bättre igår. Hade inte den där extrema smärtan, visst hade jag ont men det var ju något jag kunde hantera bättre. Så jag jobbade, Sen blev jag sjuk igen när jag kom hem.. Fick åka in inatt för att få medicinering, maaaassa betapred. Så nu är det rätt fint igen, dock är jag tröttare än en sengångare på semester! Men men, snart är väl helvetet slut :) Känns som om kroppen tryckt in ett års sjuka på en o samma månad! Tur man har fullt förstående kollegor, och om att inte tala om Jacob! Han har varit den mest underbaraste personen jag någonsin träffat! Kommit o lagat mat och varit allmänt gullig under hela tiden jag varit sjuk. Utan att det blivit sånt "pinsamt mamma beteende". Anyway, iom jag bara är hemma idag o vilar, så snodde jag Pyret från Elle. Lite sällskap är alltid skönt, alla jobbar ju! Nu ligger hon på mattan o sover i solen :) Så söt !!
 

 
Underbart söt hund! ♥ Ska väl ta och äta något snart :) På söndag är det Kevins namngivning, ska bli kul! Ska köpa hans present på antingen fredag lr lördag, får se vilken dag Elle väljer att köra dit! Vet på ett ungefär vad jag ska köpa, beroende på vad de har! :) Sen hände där nyss en awesome sak.. Där stod en kopia av BumbleBee från transformas utanför min balkong, den hade till och med Autobots märket på sig!! Hade nästan dödat för den bilen.. Vill ha! Och ljudet där kom från den.. Japp, jag erkänner. Kärlek vid första ögonkastet excisterar !! Här är den !
 

 
Bara så snygg... Jaja, tillbaka till vilandet nu!
 
Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0