Success !!!

Så underbar månad det varit, om man bortser från skiten med läkaren dvs. Dock börjar jag känna mig mycket bättre, mer ork att göra saker. Får snart ta o träffa mina tjejer över en fika, saknar dem så enormt mycket liksom. Jag och mamma har helt plötsligt kommit extremt mycket nämre varandra, ja vi har ju alltid varit nära men nu pratar vi liksom precis varje dag. Pratar om saker med henne jag inte pratar med någon annan om, känns så skönt för hon förstår mig! Som igår var vi på tingsrätten ihop, luncha ihop och även shoppa. Vi hitta den mest awesome vinflaskan någonsin!! Med KISS på! Se bild... 
 


Självklart köpte vi ju varsin, dock ska inte min drickas! Den ska stå bredvid min ELVIS vinflaska, längtar mest efter de ska göra en Michael Jackson vin flaska. Hade varit pricken över i't! Iofs, jag har faktiskt inte kollat deras hemsida om där finns någon. Kanske skulle göra det! ;) Det var av en slump jag sprang på den när jag skulle köpa vin till kvällsmaten igår. Skulle överraska Jacob, då vi offentligt varit ihop en månad igår. Även när han sa klart och tydligt jag inte fick köpa något.. Men jag gör ju alltid mot andras vilja ändå ;) Självklart var jag tvungen o köpa en present med, bara för göra det hela mer roligt. Och för jag visste han ville ha det.. Jag beställde Assassin's Creed III Limited Edition till honom, fick ringa rundor för att hitta den rätta limited edition. Fanns ju en till som hete live or die edition, men det var fel sort och de flesta hade den!! Men jag lyckades ^^ Så gjorde det här kortet och gav honom, tihi! Han blev mega glad ♥
 


Regnet öser ner idag.. Tur man inte ska jobba! Hade blivit blöt o grinig då, men dock jobbar jag hela helgen.. Och har en stark känsla vädret kommer stanna densamma! Imorgon efter jobb blir det middag med Jacobs vänner, ska bli trevligt att få träffa nytt folk! Så jag och Simme ska ta bussen ut till höganäs och möta upp Jacob & resten där. Ja, det blir att man gör mycket med Jacob. Rätt normalt? Men tänkt nästa helg jag är LEDIG så ska jag nog dra ihop vännerna och göra något. Bowla? Ut och äta? Inte ut och festa, det är så "orginellt". Och nej jag kan inte stava det ordet!
 
Näe, redan ett långt inlägg. Får börja blogga oftare!!
 
Nu ringer vi och säger god morgon till Mamma!
 
Tjing tjing ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0