Vården idag är slående !!

Har ju haft extremt ont i magen nu de närmsta veckorna. De sista två veckorna har tagit priset alltså, har inte ens kunnat jobba då när jag anstränger mig så förvärras smärtan. Var hos läkaren häromdan, då jag vill ha något som tar bort smärtan. Då börja han prata om det som de alla pratat om.. "Du kanske har mag katarr!" Hey Sherlock.. Smart du e? ;D Ni som vet förstår vad jag menar! Så var inget givande läkarbesök.. De bara skicka hem mig o sa de ringer om provsvaren visar något.. Jahha??? Smärtan då?! Men men, ska testa jobba idag, tur det är med syrran. Hon är gullig och har sagt hon tar det "jobbiga". Tur man har henne !! 
 
Honey har nyss åkt hem, han ska fixa lite saker till lägenheten han ska flytta in i. "Längtar" för han ska inte bo i hbg, så kan va skönt att få komma ifrån när man är ledig. Och nej, jag utnyttjar absolut inte honom mwahaha!! ;) Han har varit så sjukt söt de senaste dagarna, fixat mat och allmänt tagit hand om mig. På nåt sätt känner man sig inte hjälplös när han gör det. Kanske är för man tycker om honom sådär lite extra mycket? ^^
 

 
Lite översött lr vadå ;) Igår drog jag mig ut till Sillen & Makrillen för att äta med Emma, Ruben och Jacob förstås. Man kände sig sådär osocial men ingen verka tycka detsamme så det är ju skönt. Det var iaf jätte mysigt, sitta lugnt på en restaurang och äta gott. Jag och Honey avvek strax efter vi ätit klart för att jag var mega trött! Tur han också var det, så kände man sig inte så jäääätte dålig ^^
 
Har satt lösenord för jag ska kunna skriva lite mer fritt här :) 
 
Hoppas ni alla mår bra!!
 
Tjing tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0