Kvällen har kommit..

Är lite smått trött efter en sjukt mysig dag! Jag och Felice drog hem till mamma då hon baka och vi var sugna på något gott. Makroner! Jag och Maria fick reda på att en åttaåring kan säga örhängen rätt och inte vi, då vi säger ögonhängen ;) Piiiinsamt! Sedan drog vi till bion, aldrig varit i en helt utsåld biosalong.. Så mycket folk! Dock var det mest Mammor med sina barn.. Hmm vad gjorde jag där haha ;) Men filmen var faktiskt väldigt söt! (Vi såg Alvin & Gänget 3). Sen åkte vi hem till mig där det blev lite Wii spelande innan hennes pappa kom och plocka upp henne. Kan lätt säga hon inte ville gå då krokodiltårarna togs fram ;) Nu blir det film och mys med Puma!

Tjing Tjing!!





Mitt öga, fotograf: Raimo Gedda.

I would walk on water, just to be with you
Walk on water, just to be with you
Split the ocean, cross the sea
Walk on water, if you believe..

I would walk on water, just to be with you
Walk on water, just to be with you
Split the ocean, cross the sea
Walk on water, if you believe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0