Ny serie..

Igår innan jobb hade jag lite mys med Elle som bjöd på kaffe och skitsnack, passade bra sådär på morgonkvisten! :) Idag jobba jag med, kände mig så trött. Anledningen berätta jag ju i förra inlägget där jag gav mig på att blogga genom mobilen.. Tycker det är lättare på datan då man kan fixa o trixa hur man vill ha det. :) Från ena till det andra, i och med min kära Sheldon är slut.. Rättare sagt, det var slut på sidan man tanka ifrån fick jag ju börja leta efter en ny serie att bli beroende av. Därför var det ju perfekt att "Once upon a time" hade premiär nu ikväll, kan lätt säga att jag redan är fast ;)



Det handlar stort sätt om Snövit och en förbannelse, men är absolut långt ifrån barnslig som den låter. Längtar redan till nästa torsdag, ska se till att inte jobba de kvällarna!! ^_^ Imorgon är det fredagen den 13nde.. Och självklart ska jag jobba, hoppas verkligen inte jag får otur. Har fått det innan haha.. Kvällen är ju räddad iaf, eller rättare sagt hittills är den det. ;)

Näe, nu ska jag se hetingarna på tv6, Fast & Furious ;) MOMS!

Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0