Nya Gardiner!

Igår satt jag i möte typ hela dagen, kom hem nio. Kändes som hela dagen gick till politiken, haha just det. Det gjorde den ju ;) Han då inte hämta mina gardiner då posten stängde åtta. Blev lite ledsen då :( Idag jobba jag med Rowena. Har alltid kul med henne på jobb ^^ Sen efter drog vi ner till stan, hämta mina gardiner, reservera biljetter till Jill Johnssons Konsert i Mars. :D Sen åkte vi hem, har nu satt upp mina underbart grymt fina gardiner! Passar ju perfekt in, bättre än jag trodde. Ska bara hitta matchande kuddar att ha på sängen :) Men det är ju inte döds viktigt!



Inte den bästa bilden då jag tog den med min Iphone, men ni ser ju på ett ungefär! :) Sen åt jag broskben idag, så jävla gott alltså! Sen nu tittar jag på Prinsessan och Grodan på film och snackar med Sam, kvällen kommer bestå av samma typ av mys på grund av det kalla vädret. :) Kanske smyger in till syrran när hon kommit hem från jobb. ^_^

Hoppas ni haft en bra dag!!

Tjing tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0