Pieces Falls Into Place..

Bor helt underbart bra med Puma, min fina Katt. Utan honom hade jag nog inte uppskattat att bo själv riktigt såhär mycket. :) Har även jobbat relativt mycket på sista tiden, resten har man spenderat i lägenheten lr med vänner. Mesta dels hemma för fix och trix i lägenheten, kan inte direkt göra mer för tillfället då det ska läggas nya golv i kök och halv, datum ej bestämt. Därför vill man inte sätta in massa möbler riktigt än ju. Hade man ju bara fått flytta ut allt igen, liiiiite småjobbigt kan man tycka ;)


Julen var helt underbar! Hade först en supermysig jul hos Mamma och Alf, där Elle och Peter var med. För Kitte o dem skulle fira med Pelles Familj. Jag jobba dock morgonen och baka även lussebullar och gjorde glögg till hela huset. Sen Juldagen fira jag ute hos Eliassons, där alla förutom Elle var med för hon var tvungen att jobba :) Men vi hade mysigt ändå! Dock var jag lite trött så var inte det bästa sällskapet men ingen i familjen klaga iaf ♥ Spela julklappsspelet för första gången vilket var superkul! Dock vann jag inga paket men hade roligt ändå! :)



Min älskade systerdotter.. guuuuud ♥ Sen nyår firade jag med Joel gänget, som förfest var Emma här och åt MEGA god middag. Gud va duktiga vi var med matlagningen ;) På festen blev det massa skratt och sång, sjukt roligt, dvs!

Imorgon ska jag ha Felice här, sa till Johan att jag snor hans dotter för dagen ;) Vi ska på bio och se Alvin och gänget 3, hennes val och gör inget emot mig då jag tycker de är så sjukt söta! Mer om det kommer imorgon, om jag är duktig nog att komma ihåg ^_^

Nu blir det lite spelande och vin, sen sängen!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Monya

Hej, Babbi :). Det är jag Monya! Du har en väldigt blogg, massa med glada bilder, & massa mysig. Något jag älskar & läsa & både se bilderna som förklarar dina texter en hel del:).

Driver faktiskt också en blogg, kika gärna!

Den är rätt ful & inte fixad. Eftersom jag inte har haft tid & fixa!

Kram.

2012-01-10 @ 23:06:27
URL: http://monyaelobariii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0