Var fan är sommaren...

Helt sjukt att den inte ens har kommit igång.. Snart ska jag ju ha semester i en vecka (Ja bara en vecka) och det är under festivalen.. Och då vill jag ha fint väder !! Men det är sagt att det ska bli finare väder nästa vecka, får hoppas det blir så! :) Har jobbat som en gris i fyra veckor nu (Ja, vikarie får jobba som de vill så länge de får vilan) Har varit ledig en dag i veckan och jobbat alla helger, nu är det den sista helgen! Ska bli så skönt att få vara ledig en hel vecka, ska hinna umgås massvis med mina pinglor, min familj och framför allt mysa sönder Jacob !!
 
 
 
Och till er som undrar, nej vi är inte ihop. Man kan faktiskt dejta ett tag innan det blir något om det blir något. Det är helt normalt. :) Säger detta för folk verkar veta före oss vad vi är för något till varandra. Varför inte bara låta oss va och låta oss gå ut med det om det kommer till det stadiet. :) Sen att gå omkring o snacka skit till gemensamma vänner om saker jag SKA ha sagt.. T.ex om att jag skulle ha snackat skit om en person o hennes kille om deras förhållande, PÅ MITT JOBB?! seriöst.. Så intressanta är ni tyvärr inte ;) Och sen hade mitt jobb inte brytt sig ett smack om er.. Sen att man ska ha planerat att förstöra mellan mig o min allra bästa vän..?? Lycka till, förstörde bara för dem själva! Snälla, min fruga Emma, hon står vid min sida no matter what. Och ja, jag tycker om Jacob. He's completely likable ;D
 
Näe, jobba det sista sen drar man hem för ha fredagsmys!!
 
Tjing tjing ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0