Awesome Helg !!

I fredags var jag ledig heeela dagen. Så det blev ut till syrran Kitte och mysa med dem. Blev en långpromenad med henne, barnen och självklart Gibson ♥ Katterna hängde inte med denna gången ;) Sen bjöd hon på lunch, MOMS vad gott det var. Sen mös vi med barnen framför tvn tills mor min kom och hämta mig. Hjälpte henne lite på hennes jobb innan det blev hemgång å göra sig i ordning. Sen kom äntligen kvällen som man längtat efter hela veckan ;) Biomyspys med sötisarna! Men filmen var inte riktigt så bra som vi trodde.. :/ Var för mycket härmat från andra filmer, så se INTE den på bio. Köp/ladda/whateveryoudo hem den istället.


Emma & hennes ragg Tobbe ;)

Sen åkte vi på varsit håll. Emma och Tobbe hem till henne, Jag & Jacob till mig. Där blev det myspys och snack innan vi la oss. Alla var sjukt trötta denna dagen.. xD Sen på morgonen (lördag) fick jag lyx!! Efter han varit och tränat kom han och laga brunch, paaaannkaaaagooor! Det var momsigt och så tvinga jag honom att titta på sailor moon till det ;) Jag är ju bara såå snäll ! Sen sprang tiden ifrån oss, helt plötsligt var det dags att röra sig mot jobb. Han var en ängel och körde mig till jobb ^^ Slapp bussen, yay ! Sen jobba jag, hade skit kul med Christel, David och Anna. Lyssna på Michael Jackson på vår paus.. Och Christel har ju självklart skrivit aaaalla låtar till MJ alltså ;) Hon är awesome like that! Sen kom sötnöt och var en ängel igen och hämta mig från jobb! ^^ Så åkte vi hem och mös till en film. Tyvärr var jag sjukt tråkig och somna till den ;_; Men Puma blev glad när han kom!




Så nu är det söndag, sitter med handduken på huvudet. Ska snart orka göra en fläta så man slipper ha det hängande på jobb. Och ja, självklart ska jag jobba ikväll. ;) Vad trodde ni liksom ! Men ska bli kul, dock jobbar inte David ! Får bråka med någon annan om musikspelandet ;) Anna, aaaakta dig ! Måste springa över till syrran med och lämna tillbaka hennes nyklar. Har passat deras katter nu i helgen medan de var borta, kanske kan fjäska för henne så hon kan göra flättan? ;) Hihi bra idé !!

Då smsar vi maria, ha en bra dag!!

Tjing tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0