Dumma knä...

Ja, har gjort något konstigt med mitt knä.. Ingen aning vad dock. Helt plötsligt fick jag grov smärta i det, från ingenstans. Kunde inte ens gå till jobb så att bara stå på det gjorde ont. Kunde inte böja mig, hur skulle jag då kunnat jobba med patienter? Fick gå emot mig själv o plocka upp telefonen o ringa till jobb.. Ush o tvi! Så nu sitter jag med lindat ben och är super gnällig känns det som. Senare kommer Emma och Jacob o gör mig sällskap. :) Inte så kul att va ensam liksom. Igår köpte jag riktigt fina tröjor, *stolt* även ifall jag sa till mig själv inget onödigt shoppande denna månaden! Men RAWK INK hade ju helt underbara kläder.. och 40% rea!! Det var ju bara ett "sign" att jag skulle shoppa där. ^^ Köpte dock bara två tröjor, de hade rätt slut på min storlek. Men skulle snart komma in mer! Lär väl hända att jag rååååkar trilla in då med ;) Här är dem, fram- och baksida!
 

 
Rätt snygga va ;) De sitter jätte snyggt på kroppen med, sjukt nöjd med köpet. Köpte ett fint armband med som passade utmärkt till den vita tröjan speciellt. När jag visa kläderna för Becca o Simon, var deras första kommentar "Det är ju Jacobs stil, han kommer gilla det!" Jahaaa.. Jo det var ju sant, han tyckte det var snyggt! Men ändå!! Har min lilla Puma bredvid mig, han ligger på mina räkningar. Synd man inte kan köra med den "Förlåt men alltså... Katten åt upp dem!" Är helt seg idag, tur de kommer snart så man piggnar till lite :) Måste till "Toysrus" lr vad det nu heter, Nicoles present är där. Men såååå långt dit! Äsh, får hitta ngn som kör ;) 
 
Näe, lägga mig på soffan igen o tycka synd om mitt knä! Lr inte.. ;)
 
Tjing tjing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0