Knasbollar !

Haft en väldigt lång dag, sov lite kasst inatt. Kändes som om så fort jag somnat så vakna jag, så blev inte alls mycket sömn. Vet faktiskt inte varför, hade jag legat och tänkt på något speciellt hade jag förstått. Men det gjorde jag inte! Men men, vi alla har väl sådana nätter ibland. :) När klockan ringde var jag värsta zombien, såg ut som en med! Stod verkligen med kaffe koppen i ena handen och borsten i andra, gjorde båda sakerna samtidigt. Hade en mega jobbigt arbetskort idag, kändes som jag flög genom hela området fram och tillbaka.. Men det gick ändå! En som det var en bra bit till, gjorde Angelica mig sällskap till. Jätte sött av henne, hon hade ändå inget speciellt just då. :) Vi cykla förbi en hel flock av får, så bara var tvungen att fota! Man ser inte så bra, men det där vita i mitten. Det är fåren! Nicole hade ju älskat att få se dem, får nog ta en promenad dit med henne någon dag. :)
 
 

 
Sen efter jobb stack jag ner till stan för att förfölja frugan. Hitta henne på H&M shoppandes, fyyy ;) Kom allt på dig! Sen sprang jag på mamma mitt i allt.. Dum som jag kan va, ropar jag Mamma.. Ofta hon skulle fatta det var till hon.. Men hon sakta in lite, så då ropa jag LIZ! Då vände hon och sa "Tyckte väl det var din röst ^^" Så gav henne en bamsekram, tyckte hon om! Så hängde jag med henne lite på stan medan Frugan sprang och handla in lite sprit till fredag. :) Sen drog jag o hon hem. Sen hände det... Vi skulle vara duktiga och bära ner ett par kartonger, men de var rätt bredda så jag typ halka ner med dem för trappan! Sen när vi väl kom till förrådet så skulle jag trycka in en av dem. Men det GICK INTE?! Blev skit sur och fatta inte varför och bara stod och tryckte o tryckte.. Helt plötsligt kämpar Emma efter luft för hon skrattar så hårt och jag fatta noll.. Sen säger hon med en väldigt pipig röst "Du STÅR på den!!!" Jag tittar ner.. Jo minsann... Jag stod på helvetet! Och börja skratta, fick in den tillslut då. Sen skulle jag stränga dörren.. Då gick inte det HELLER!! Tills jag insåg det inte var min dörr jag stod och drog in.. Då hamnade vi på golvet av skratt... Då gick vi upp och hängde upp mina efterlängtade Ljushållare! ^_^ Titta så underbart fina de är!!...
 
 
Live, Love, Laugh.. Det kör vi på! :) Sen åkte frugan hem ^^ Så kom jag på, måste ju äta kvällsmat.. Uuuuurgh, kände inte för ställa mig och laga mat. Så gjorde Latmanskost, fiskpinnar och makaroner. Sen efter jag ätit så ringde jag frågan och beklaga mig. "Jag har varit lat.. Jag laga Fiskpinnar och Makaroner.." och då brister hon ut "JAG MED, HAHA!!" Nej vi umgås inte alls för mycket ;) Så nu sitter jag och tar det lugnt, nyss tittat lite på sailor moon. Yes, I'm obsessed!! Och väldigt trött, så väntar stort sätt att få lägga mig. Har sagt tio är det dags.. En timme kvar.. puuuh ;) Fast iofs, det är 3 avsnitt till! 
 
Då kör vi på det, hoppas ni njöt av vädret idag som jag gjorde!
 
Tjing tjing ^^

Kommentarer
Postat av: Frugan

Fick hela bilden med kartongerna o brast ut i skratt igen xD HAHAHA <3

2012-06-20 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0