USH!!!!

Haft världens värsta otursdag.. Först av allt har jag inte kunnat sova pga periodssmärta, kul? näe.. Sen när jag skulle till bussen, så var jag där 7 minuter innan den skulle gå. Då hade den redan GÅTT!? så stod när i en halv timme och fick ta nästa och kom försent till jobb.. Och det ska vara lättare och smidigare att ta linjetrafik. Sen å jobb var det katastrof, men kan inte förklara. Men handlar om missad given information till mig som ledde till komplikationer, tack för det.. Sen påhoppad för något som absolut inte var sant, jaaa det behövde jag idag! Sen missar jag självklart bussen hem, så tog en promenad för var jag stilla för länge så kom kramperna. Så tog bussen från en annan station. Sen nu är jag äntligen hemma, känns som man är en tikande bomb och bara väntar på det ska hända något.. Hatar dagar som denna.. Men men.. Snart ska man iväg till min kära mor och fira henne, då jag inte kan vara med o fira henne imorgon. Hon ska firas på dan och jag jobbar till 14.30. Men det gjorde inget för henne :) Jobb är ju viktigt! Så får bli mys idag istället ^^ 
 
Jaja, bita ihop och fixa mig nu!! Kvinnor, vi får allt stå ut med denna skiten.. Orättvist!
 
Hoppas ni njuter i alla fall av det underbara vädret!!
 
♥ Tjing Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0