Wonderful Surprise !

Jobbet är helt underbart just nu, jag o kollegorna kommer riktigt bra överens och inget drama uppstår. Precis som det ska va.. Och för min nya ögonsten Kevin, han är frisk och växer som han ska. Lättnad alltså, i och med han är förtidigt född så var man väl lite rädd att han skulle bli lika pytteliten som jag var. Och kanske få samma problem jag hade i början? :) Imorgon ska bli en väldigt intressant dag, först ska jag ut och luncha med syrran. Umgås med mina ögonstenar med, och det ska bara vara vi. Ingen annan, skönt när det blir så. För då kan man prata om allt utan att behöva tänka innan man öppnar munnen ♥ Sen ska vi hitta på lite hyss ;) mwahaha men det är hemligt, tyvärr gott folk!




Imorgon ska jag, Emma, Tobbe och Jacob♥ på bio och se Snow white and the huntsman. Sådär lite fredagsmys alla fyra, kommer bli så mysigt. Sen får vi se om vi tar ett glas ute lr åker på varsit håll. Tror det blir ett glas först sen åka hem. :) Då drar man med Jacob hem på lite mys ! :D Det tackar man inte nej till! Just nu sitter jag på jobb, ska snart dra ut på "andra" rundan. Slutar elva, då blir det hem och fixa lite. Kanske få upp spegeln på väggen i hallen? Ja, får se hur mycket ork jag har efter jobb. Blir så trött pga pollen.. Men men ! :) Får snart bli bättre på fota, men tänkt köpa en riktig kamera. Tror jag fotat mer då, för Iphonen har en okej kamera men det blir inte direkt som man vill. Kanske skaffa en canon?? Ja vi får la se!

Saknar min Emma så fort jag inte sett henne på 24timmar.. ISH!!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Tjing tjing !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0