I'm feeling great!

Vilken dag det var igår på jobb, kändes som totala katastrofer kom omgående på en och samma dag! Kan ju inte gå mer in på det då det är sekretess beskyddat :) Efter så drog jag ner i stan och möte upp Sandra & Emma. Blev gofika och massa tjejsnack !! Är ju stort sätt första gången alla tre samtidigt har någon speciell att prata om ;) Mina underbara tjejer!! Blev nästan beodrad att skicka en bild till Mr X ;) Tänkte kan ju lägga upp den här så ni blir sugna på att dra till Pistachia!


Sedan efter drog man hem till Mr X, rätt roligt att på facebook har de börjat gissa vem den här Mr X är.. Vissa kör på att det är ett husdjur, Carro körde på en dildo ;) Trodde inte det skulle bli så här kul! Får frågor på jobb med "Vem är Mr X!?" Hihi, spenderade natten där.. ^^ Sen kom man hem till sin bebis, myste med honom, fixade mig sen drog jag till jobb. (idag då) Så nu sitter jag här hemma och bara njuter ^^ Snackar med Peppe på facebook med! Imorgon blir det utgång med bl.a. honom, Han ska för en gångs skull dricka! Måste ju bara se hur det slutar ;)

Näe, har bloggat nog för idag! :D

Tjing Tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0