Life's good again !

Jaa, kan verkligen säga det. Var väldigt mycket drama i slutet av förra året och början på det nya, men det har faktiskt lagt sig nu. Helt underbara vänner har man, nya som gamla. Speciellt kommit nära min elsk Emma. :) Vi tappa kontakten pga en sak, nej inget emellan oss. Dock privat så kan ju inte skriva det här, men nu har vi det underbart. Sandra har man även kommit nämre, blivit en liten triangels vänskap där ^^ Lägenheten börjar ta sig, dock ska det bli nytt golv även i vardagsrummet, så tänker inte möblera hallen & köket förrän det är gjort. Slänger in en bild här på det nya golvet iaf ^^



Rätt snyggt, tycker man! ^^ Fått balkongen inglasad med. Så håller på lägga golv där sen blir det shoppa möbler dit med ^^ Då kör vi lite socialt snack! Jobbar ju typ varje helg så blir inte mycket "nattliv" men lyckats trycka in lite på sista tiden. Denna helgen blev ju galen, träffa jätte många underbara vänner och hade mega kul. Speciellt det som hände på Cardinal var ju extra speciellt, men det sparar jag till "girlgossips" istället ;) Slänger in en bild på hur jag såg ut en av kvällarna jag va ute denna månaden :)

Så kan det se ut ^^ Självklart är jag beroende av BB detta året med ;)
Nu blir det mys med Puma!!
Tjing Tjing! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0