Lillebror då!!

Jag älskar min lillebror över allt annat, men önskar att han kunnat hålla tyst lite längre! ;) Berätta ju för honom om Mr X som han kallas på fb, här har jag kallar honom Han! Och han råkar brista ut det för halva familjen på en och samma gång.. Så idag när jag var hos syrran så fråga hon..

Maria - Vad Ska du göra imorgon??
Jag - Jobba, fika med Sandra & Emma sen träffa en kille.
Maria - Jaha, ****-Killen??

Jag tystnade och fick värsta "mord" tankar mot lillebrorn.. Haha han blev ju en aning orolig när jag ringde och berätta att jag vet han läkt ;) Haha men men! Som det kan gå.. ^^ Idag blev det en längre jobb dag, jobbigt att gå upp så tidigt. Står fortfarande starkt vid min åsikt att det borde vara förbjudet att börja jobba på omänskliga tider ;) Sen umgicks jag med syrran och sen blev det hem och mysa med min bebis !!



Så här mysigt är det att vakna på morgonen!! ♥

Nu, mer mys på schemat!

Tjing Tjing!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0