Ohh la la ;)

Kom nyss hem.. Spenderade natten hos Han, låg och pratade/myste till klockan 5-6 imorse sedan nanna vi! Helt underbar natt ^^ Fler sådana får mer än gärna komma! Självklart gjorde jag klassikern och glömde en sak där.. Mina örhänge! Faktiskt inte med flit, men får ju anledning nu till att komma dit igen ;) Inte för jag inte fått det annars ändå! Nog om det! Får ju inte göra honom för kaxig ;D Dagen spenderades med Emma på Stan, helt underbart väder ju! Vill sola och bli brun som förra året, dock tänker jag bli brunare!! Man får ju så sjukt snygga ben!



Så här kunde det se ut, UTAN stumpebyxor! Så ja, jag vill bli brun igen.. Man kan ju då vara stolt över sina ben, inte kul och vara blekfisen ;) Been there Done that! Bilden är tagen hemma hos mina föräldrar då jag bodde där förra sommaren ;) Idag hitta jag ett mega snyggt skärp! Letat så sjukt länge efter ett vitt "tjockt" skärp och idag sprang jag bara på det utan att jag ens leta. Här är det!



Mycket snyggt! Fanns i svart med, ville köpa det men så tog Emma den sista av rätt storlek! Så får väl sno det av henne när jag känner för det mwahaha ;)

Nu blir det lite kaffe o mys med Puma!

Tjing tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0