Way oversleep!

Sov allt för länge idag, kunde absolut inte sova inatt så somna väl runt 6 tiden i morse. Gick upp från sängen kl 2.. ;D Fast kan man ibland så ska man ju! Idag har jag mest myst med Puma och snackat skit med Gabby, inväntar töserna som ska komma en stund sen ikväll är det mys som står på schemat. Med vem? Hihi, Det är min lilla hemlighet ;) Det är en helt underbar dag, idag! Solen skiner och ler mot en ^^ Kan man bli gladare än tanken av att våren verkligen kommit :D



Nej, det är min syrra. Lugna er ;) Så fina så! Snart kommer syrrans enäggs tvillingar, det blir pojkar som ska heta Kevin och Oliver! Kommer kanske bli en aning svårt att hålla reda på vem som är vem, kanske får tatuera dem i smyg när inte Kitte ser? <,< Mwahahahaha.. Fast dock sket sig den idén så hon läser min blogg ;) Kan inte beskriva hur mycket man längtar tills de kommer ut. Både för syrrans skull då magen är nästan större än henne, och för man vill träffa de små liven. Fast ett tag till får de dock stanna så det hinner bli liiite varmare för dem :D

Snart dyker tjejerna upp, så får väl resa på mig och sätta på kaffe?

Hoppas ni får en underbar dag med!

Tjing Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0