Äntligen klart..

Vilken underbar vecka det blivit ! Har shoppat dock allt för mycket.. Kan inte förstå att det finns så mkt saker som beodrar mig att köpa dem, orättvist! T.ex köpte jag nytt smink för 1000:-.. Men som tjej tycker jag att jag förtjänar det bästa !! I två nätter har jag sovit i min syster Marias gästrum då de har byggt nytt golv i lägenheten. Det var det sista som skulle bli gjort. Känns riktigt skönt, nu ska jag bara fylla allt med möbler. Kan äntligen börja göra det!! Skulle egentligen köpt en del idag, men ja.. Säger bara folk alltså.. Men skit i det, tur man har vissa speciella personer som får en o le rätt snabbt ♥♥ Här är golvet !!



Se där ja! Skulle hört mig när jag kom in i lägenheten.. OH MY GOD SÅ JÄVLA SNYGGT GOLV!! Golvläggaren blev nästan generad haha. Han bara "Om några problem uppstår, bara smsa. Du har mitt nummer ju" Haha yes I do !! Sen hela dagen har vi hållt på med att flytta tillbaka alla möbler. Dock ska de flesta bytas ut, men måste först ha någon som har stor bil och kan köra :)  Sen kvällen bestod av skratt, alla var övertrötta.. Jag skratta riktigt mycket åt pizza namn. Tyckte det var jätte kul att det döpt en pizza till Tutti Frutti och den hade bara ananas.. Imorgon blir det väl städning och sedan jobb ^^ That's my life ;) deal with it !

Längtar till helgen, det ska ju hända ett å annat då. ^^ Hihi

Hoppas alla haft en bra dag !!

Tjing tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0