Lång helg.. Valborg!

Har gjort en massa massa denna helgen. I fredags gck jag och emma ut, kanske drack en lr två cider bara. Vi ville mest ut för dansa. Träffa massa gammalt folk, jätte härligt att se dem. :) Men sen lördagen blev inte så jätte bra.. "You know what" bestämde sig för att strejka totalt, så jävla typiskt. Kunde inte ens gå till jobb, men drog mig till jobb på söndagen. Åndrar det lite? Ajamen! Men det fick gå, sen blev det hem till föräldrarna där jag sprang på min ögonsten. Mamma gjorde mat, FISK!! Blargh, är inte jätte glad för fisk men blev tvingad ;) Älskade mamma ♥


Framåt kvällen hade det lugnat sig. :) Fiiinaaalllyyyy! Sen tvätta jag massa, gud... Brukar alltid säga jag aldrig har några kläder men har en hel walk in closet full? Har så sjukt mycket kläder, änvänder inte kanske hälften! Näe, blir att sortera det någon dag. Visa blir glada när jag gör det då de rotar igenom påsen och tar det de vill ha ;) Inte direkt fulla kläder enbart jag slänger, även sådant jag använde när jag hade annan stil :)


(Robin & Antonia)

Igår på valborg så var jag ute på en fest ute hos Robin & Antonia (Inga bilder från det än då de inte lagt ut). Det blev god grillad mat, dricka o massa snack. Speciellt om det övernaturliga, har inte en susning om hur vi trilla in på det samtalsämnet! Sen drog vi in till stan i hopp om att vi skulle få åka karuseller hela hela kvällen. Men så blev det inte, vi kom in när de hade stängt.. Så det blev Metal Baren istället för resten av kvällen. ^^ Härlig musik o gott sällskap, kan det bli bättre än så?? NOPE! Sen skulle vi ta oss hem.. Ofta bussarna inte gick.. Så blev nattbuss, som tur hade de gjort en av dem till linje ett så jag kom hem snabbt. För Emma tog det en timme.. stackars tjej ;)


Idag var jag en stund på tivolit i stan, handla solglasögon då jag glömde mina hos Robin så ville ha. Hitta ett par snygga för en billig peng! Det är med på bilden där jag sitter o myser med Kevin. Var ute hos Fam Eliasson efter tivolit. Sola och myste, Sara var med där. Kitte och hon blev kära i mina solglasögon, så fick dra ner senare på kvällen och köpa varsit par till dem. Tur jag han, de stängde efter jag gjort det haha! Jag och sara satt även och diskutera tatueringar. Vi prata om vad jag kunnat ha på benet, diggar ju kina tecken. Så då började vi undra hur det hade sett ut som man skrivit Babbi på kinesiska? Hmmmm ;)

Nu står det film och mys på schemat!!

Tjing Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0