Summer is here !!

Bara njuter av att vakna upp och se att solen skiner utanför fönstret. Helt underbart redan, denna sommaren kommer bli helt underbar! Mycket arbete som vanligt, men tänker fan inte njuta mindre av sommaren för det! Har snackat med min fastighetsskötare, han sa att mäjligtvis kan de äntligen göra vardagsrumsgolvet i veckan. Fan på tiden säger jag, väntat en aning länge nu !! :) I fredags blev det en liten utgång efter jobb, träffa vännerna en sväng. Men hem redan vid två, "Vad säger hon?!" Ajamen, det är sant ! Dissa även Tempel med Joel, jag o Emma drog båda hem istället. Lördagen blev helt underbar, var först på stan med frugan. Folk titta lite konstigt på mig då jag hostar just nu pga Polen. De var som om jag hade pesten lr något, jag bara hosta !! Sen umgick jag med Farsan, köpte med bakelser och annat gott. Blev en jätte mysigt pratstund med honom, älskar när han pratar minnen ♥♥ Bild på mig !! ^^


Sen på kvällen, så åt jag ute på Asia Kock med Jackie. :) Sen åkte vi hem och såg på film, blev ingen utgång ! Även ifall många var ute så behöver man inte alltid vara med. Skönt att kunna slänga sig på soffan och bara chilla. Blev chockad då Puma sprang fram direkt och hälsa, han har aldrig träffat honom. Normalt gömmer han sig under sängen när en man kommer innanför dörren.. Jackie kunde till och med lyfta upp honom och kela.. De va nytt!! Men bra att Puma börjat lugna sig lite när det kommer till men :) har bild bevis !!


Nu ska jag göra mig i ordning för jobb ^^

Ha de gött alla !!

Tjing Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0