Det går på ! :)

Livet är helt underbart just nu, kan jag ärligt säga. Har spenderat 5 hela dagar i höganäs i Jacobs lägenhet, kommit ifrån allt samtidigt som jag fått en massa gjort i mitt politiska yrke. Dock har jag haft dunkande huvudvärk genom hälften av det, men den är borta nu! Thank you, panodil zapp! Helgen bestod av mkt fix i hans lägenhet, skaffat dator, tv-bänk o dylikt. Tv-bänken bygde Jacob o hans pappa själva med IKEA saker, den blev riktigt snygg.. De borde kanske bli produktutveklare där? ;) Såååå, varför inte slänga in en bild på den !! Det fattas en dörr, men den kommer den med !! Det var rätt kul att se dem arbeta ihop, det skrek likheter mellan dem. Sådan far sådan son, stämde perfekt in på dem. 
 

 
Imorgon ska jag till frissan, min älskade diva Daniel! Han är den mest fantastiska frisören som finns, han vet alltid vad som passar mig. Och är på mig som man ska, annars är jag duktig med att skjuta fram besöken för jag är lite lat. ;) Han fick mig lova att komma minst varannan månad. Så är lite nervös men även spänd på vad han ska fixa till till imorgon! Sen blir det väl att kanske spela wow, har inte kunnat spela då mitt konto varit låst. Hade du den där code generator på min Iphone, så kom inte åt mitt konto efter jag lämnat in min mobil. Sen har Jacob inte internet än så inte kunnat spela när jag varit här. 
 
 
Imorgon blir det frukostmys hos syrran Elle, hon ska bjuda oss på frulle vid 10. Perfekt innan frisören ju ;) 
 
Nu blir det lite tv-tittande sen fixa sig!
 
Tjing tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0